پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

..:: نسخه ویندوز و مک اضاقه شد ::..

Flash%20Player نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 18.0.0.209

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: فلش پلیر ,



Accessory Software Share Stuff 1.6 – اشتراک گذاری عکس
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

Accessory-Software-Share-Stuff

Accessory Software Share Stuff 1.6 برنامه ای جالب و کاربردی در زمینه ی به اشتراک گذاشتن عکس با Google Photo و flickr می‌باشدو با استفاده از این برنامه امکان آپلود رسانه‌هایتان را  به یوتیوب،آپلود و دانلود عکس‌ها به همراه توصیف، برچسب‌ها و مکان‌های بین به Share Stuff و Google Photos و یا Yahoo flickr را خواهید داشت. Share Stuff قابلیت اپلود فایل‌های چند رسانه را به اکانت  یوتیوب تان به همراه شرح و رتبه یندی  ارسال می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این برنامه ارائه یک راه آسان برای انتقال آلبوم‌های عکس، به همراه توصیفات انها، از Photo Snap و File Viewer Express به خدمات عکس ان لاین Google Photos و فلیکر یاهو می‌باشد. اطلاعات همچون توضیحات عکس، برچسب‌ها، و مکان‌های انها، می‌توان از طریق Share Stuff بدون طور مستقیم از طریق خدمات وب سایت به روز نمود. این  ویزگی به شما امکان  حرکت سریع بین عکس و آلبوم‌های عکس مختلف را می‌دهد. Accessory Software Share Stuff برنامه ای است که  یک رابط سریع و آسان را در اختیارتان به منظور  انتخاب و ذخیره ی عکس‌های تان درخدمات ابر گوگل و  یاهو قرار می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



دانلود Final Draft 9.0.6 Build 179 نرم افزار فیلم نامه نویسی
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 581
نویسنده : آرش حسین زاده

Final-Draft

برنامه Final Draft یکی از بهترین برنامه های کمکی برای فیلم نامه نویسان بوده است که در نسخه 9 کیفیتش ارتقا یافته است. در این نسخه روش های جدیدی برای مدیریت نوشته ها ایجاد شده که در گذشته دغدغه بسیاری از نویسنده ها بوده است، البته نباید تعجب کرد چرا که این اولین بار نیست که Final Draft به دنبال رفع مشکلات فیلمنامه نویسان بوده است.
این برنامه توسط چندین نویسنده مشهور در جهان استفاده می شود و تمامی استاندارد های فیلم نامه نویسی در آن رعایت شده است.
برخی از ویژگی های Final Draft :

– پرفروشترین نرم افزار فیلم نامه نویسی در جهان
– خواندن فیلم نامه با صدای کامپیوتر
– بیش از 100 فیلم نامه نمونه تلویزیونی، تئاتری و سینمایی
– امکان نصب و استفاده در ویندوز، مکینتاش و آیپد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,



نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 433
نویسنده : آرش حسین زاده

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL%20Studio%2012.0.2 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ,



نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 444
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن “عکس بگیر” می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot%20Captor%204.9.5 نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , گرافیک , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: : Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود بهترین نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ برای کامپیوتر, عکس برداری از دسکتاپ ,



بازدید : 699
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو

Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو - Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید Camtasia Studio منتشر شد! (نسخه 8.4)

 

نرم افزار Camtasia Studio برای افرادی که در زمینه تولید محتوای آموزشی فعالیت میکنند نرم افزار شناخته شده ای است. این نرم افزار که معروف ترین محصول کمپانی TechSmith است، یک استودیوی کامل برای تولید محتوای آموزشی الکترونیکی میباشد.

 

توسط نرم افزار Camtasia Studio میتوانید از محیط ویندوز تصویر برداری کنید، افکت های صوتی و تصویری روی فیلم قرار دهید، صدا برداری کنید، فیلم ها را ویرایش کنید، و در نهایت یک منوی اتوران با تمام امکانات بسازید.

 

نرم افزار کمتازیا استودیو شامل سه بخش است:

Studio

کار این نرم افزار ویرایش فیلم و صدا است. امکاناتی مثل اضافه کردن افکت و متن، تبدیل فرمت، نشانه گذاری روی فیلم، و ... از مهم ترین امکانات این بخش است.

 

MenuMaker

کار این ابزار، ساخت منوهای اتوران و مالتی مدیا است.

 

Recorder

این ابزار امکان فیلم برداری از صفحه نمایش و همچنین ضبط از کارت صدا و میکروفن را فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های نسخه جدید Camtasia Studio آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت مالتی مدیا، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار منو سازی، نرم افزار ارائه مطلب، نرم افزار چندرسانه سازی، نرم افزار ساخت CD آموزشی، دانلود نرم افزار اتوران سازی، نرم افزار ساخت محتوای آموزشی، دانلود نرم افزار ساخت محتوای الکترونیکی، نرم افزار ویرایش صدا، نرم افزار ویرایش فیلم، نرم افزار فیلم برداری از ویندوز، نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ، نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ، دانلود کمتازیا، دانلود Camtasia Studio، ,



بازدید : 545
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

SMS Ringtones

 

 

 

 

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای شخصی سازی و متمایز کردن موبایل خود از دیگران انجام میدهند، قرار دادن زنگ (رینگتون) اختصاصی برای موبایل است. بعضی ها علاوه بر زنگ موبایل، زنگ SMS گوشی خود را نیز تغییر میدهند تا وقتی اس ام اس جدیدی دریافت میکنند متوجه شوند که مربوط به موبایل آنهاست.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , مالتی مدیا , موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones" دانلود زنگ اس ام اس، دانلود زنگ اس ام اس جدید، دانلود زنگ SMS موبایل، دانلود زنگ SMS جدید، دانلود آهنگ اس ام اس، دانلود آهنگ SMS، دانلود صدای اس ام اس، دانلود صدای SMS، دانلود زنگ SMS MP3، دانلود زنگ موبایل، دانلود زنگ موبایل با فرمت MP3، دانلود رینگ تون موبایل، دانلود زنگ خور موبایل، دانلود زنگ موبایل جدید، دانلود رینگتون، دانلود رینگتون اندروید، دانلود رینگتون جدید 2014، دانلود Ringtone موبایل، دانلود بهترین زنگ های موبایل، دانلود SMS Ringtones، ,



نرم افزار ساخت عکس های متحرک - Easy GIF Animator Pro 6
نوشته شده در چهار شنبه 8 آبان 1393
بازدید : 416
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار ساخت عکس های متحرک

Easy GIF Animator Pro 6

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های متحرک، Easy GIF Animator Pro 6 منتشر شد!

 

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت با توجه اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است، برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

همچنین لوگو ها و انیمیشن های زیبا و جذابی نیز با فرمت GIF طراحی میشوند که نمونه های آنها را میتوانید در هر سایتی مشاهده کنید. از دکمه های چشمک زن گرفته تا انیمیشن های کوتاه و بنر های تبلیغاتی.

 

یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارها برای ساخت عکس متحرک، نرم افزار Easy GIF Animator Pro است. این برنامه، نرم افزار شماره 1 جهان برای ساخت عکس های متحرک با فرمت GIF است. بیشتر عکس های متحرک و بنرهای GIF توسط همین نرم افزار طراحی میشوند. محیط کاربری تقریبا ساده و امکانات مختلف برای متحرک سازی، دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار هستند.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy GIF Animator به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید. در ادامه مطلب، با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار اشنا خواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت عکس های متحرک - Easy GIF Animator Pro 6 ,



بازدید : 475
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار رایگان در زمینه دانلود فیلم های آنلاین از سایت های معروفی چون Youtube یا Googleو ذخیره آن با فرمت AVI، MPEG یا FLVبر روی سیستم شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را که لینک مستقیم آن ها پنهان شده است را دریافت نمایید که برای اینکار نیاز به هیچگونه استفاده از کد جاوایی نیست و تنها کافی است برنامه را اجرا کرده تا با استفاده از تکنولوژی خود لینک مستقیم را برای شما به نمایش درآورد. در کل می توان گفت این برنامه یک نرم افزار کم حجم، پرسرعت، کاربردی، عملگرا و قدرتمند بوده و دارای یک محیط کاربری بسیار ساده نیز می باشد.

 

save2pc Ultimate 5.39 Build 1499 نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5.39 Build 1499

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5 , 39 Build 1499 ,



بازدید : 510
نویسنده : آرش حسین زاده

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15 , 0 , 10200 ,



بازدید : 471
نویسنده : آرش حسین زاده

از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

PowerDVD.Ultra.v14.Cover پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4401 Multilingual


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra 14 , 0 , 4401 Multilingual ,



نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 537
نویسنده : آرش حسین زاده

این نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

 

Bitwig Studio 1.0.10 Final نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1 , 0 , 10 Final ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد